Norint pasiekti daugiau klientų ir parduoti daugiau - reikalingas milžiniškas biudžetas reklamai? Mitas! Tą įrodo ir “Vilniaus kailių“ patirtis bei ypatingo pasiūlymo klientams sukūrimas. Ypatingas pasiūlymas tampa tikrai ypatingu tik, kai yra pateikiamas reikiamu laiku, tinkamai segmentuotas, kaip unikalaus patiekalo receptas turi visus būtinus, bet nebūtinai visiems žinomus ingridientus, surašytus receptų knygoje, o galbūt jūsų pačių sukomponuotus ir improvizuotus. Toks ypatingas pasiūlymas gali tapti atradimu ir kitiems segmentams!
NEILA ŠVEIKAUSKAITĖ - AB „Vilniaus kailiai“ generalinė direktorė ir valdybos narė nuo 2008 m., krizės akivaizdoje perėmusi įmonės vairą ir suvaldžiusi sunkumus, dabar ieškanti naujos, pokrizinės, įmonei labiausiai tinkančios veiklos valdymo receptūros. Įmonėje dirba nuo 1999 m., pradedant vertėjos derybininkės – reklamos asistentės pareigų, iki ilgalaikės marketingo, rinkodaros vadovės, meno – produktų kūrimo tarybos vadovės, Stebėtojų tarybos narės pareigų. Darbe ir gyvenime stengiasi vadovautis šūkiu - “Kiekvienas pasiekimas prasideda sprendimu pabandyti!”.
Norėdami įsigyti VIDEO, kreipkitės: info@verslomitai.lt, atsiųsime detalius paketus.
VersloAkademija.lt nariams suteikiame progą susipažinti su Europos Sąjungos lėšomis finansuojamu projektu – iki 2015 m. vasario pabaigos 8-iose Lietuvos savivaldybėse vyks nemokamos ekspertų konsultacijos svarbiais verslo klausimais. Programa turėtų būti aktuali visiems, kas yra sukūrę ar dar tik žada kurti verslą.
Konsultacijas gali gauti verslo savininkai, įmonių darbuotojai bei fiziniai asmenys, kurie nori kurti verslą.
- Įmonėms reikia greitų ir efektyvių pagerinimų, tačiau dažniausiai pagerinimo iniciatyvos yra gremėzdiškos ir neduoda rezultatų
- Proceso butelio kakliukai planavime ir planavimo procesai inžinerijoje, gamyboje bei kitose tiekimo grandinės grandyse, nulemia vėlavimus ir nesėkmes
- Greitos analizės ir butelio kakliuko pagerinimo procesas, lemiantis greitį ir efektyvumą
- Komandos sutelkimas sėkmei
- Atvejo analizė: FMC Technologies (Norvegija) sutaupė 3,5 mln. USD ir sutrumpino užsakymų įvykdymo terminą 27%)
Šiuolaikinės verslo tendencijos yra negailestingos gamybos įmonėms. Klientai reikalauja mažinti kainas, būti greitais, lanksčiais ir patikimais (nuspėjamais). Tačiau nedaugelis įmonių sėkmingai susitvarko su šiais reikalavimais. Ko reikia, kad sėkmingai įdiegti gamybos efektyvumo (operational excellence) metodikas TOC ir LEAN, kurios užtikrina įmonės konkurencinį pranašumą ?
Tik registruoti nariai turi priėjimą prie vertingos "Verslo akademijos" informacijos. Registruokitės ir tapkite "Verslo akademijos" bendruomenės, kuri vienija Verslo vadovus ir savininkus, nariu.