Verslo valdymas

Verslo valdymas

Webinaras apie rinkodaros bei pardavimų CRM

Augantis verslas be sistemų dažnai stringa. Ypač jei suprantate, kad turėti bei auginti klientų duomenų bazę yra kiekvieno verslo turtas.

Verslo savininkams, pardavimų vadovams, rinkodaros vadovams dažnai kyla klausimai:

Tipas: 

Pagalba verslams su rinkodara: el. prekyba, asmeninis brandas, interneto svetainės

Mindaugas Juodaitis, WEB Partners

Nuo visos VersloAkademija.lt komandos siunčiame palaikymo linkėjimus ir suprantame, kad kiekvienam verslui tenka nauji iššūkiai: vieniems verslai lėtėja, kiti susiduria su procesų ar tiekimo problemomis, nes gavo per didelius krūvius.

Ypatingai daug pokyčių yra interneto panaudojimo srityje: darbų proceso organizavimas, klientų paieška, pardavimų procesai, el. parduotuvės efektyvinimas ir kt.

Todėl paprašėme vieno iš VersloAkademija.lt komandos narių Mindaugo Juodaičio su "WEB Partners" komanda padėti vadovams ir verslininkams gauti įžvalgų, patarimų ir žinių.

Tipas: 

5 VERSLO SISTEMINIMO ŽINGSNIAI. Nerius Jasinavičius

Tai nėra paprastas procesas. Taip, tai nėra greitas procesas. Taip, Jums reikia skirti tam laiko, o svarbiausia – noro. Noro, kad įmonė taptų mažiau priklausoma nuo Jūsų pačių (vadovo) įsikišimo į kiekvieną įmonės veiklos sraigtelį. Dar kartą trumpai, aiškiai ir su pavyzdžiais – pagrindiniai verslo sisteminimo žingsniai. Kuriame Jūs etape? Gal realūs pavyzdžiai padės Jums išbristi iš šio užburto rato.

Tipas: 

ATSPAUSDINTA PATIRTIS. Saulius Mudėnas

ATSPAUSDINTA PATIRTIS

SAULIUS MUDĖNAS,  dizaino ir leidybos UAB „Kopa“ direktorius

 

Tipas: 

BUHALTERIS - NE VMI AGENTAS. Lina Brusokienė

„Buhalterinė apskaita“ – ne pati maloniausia sąvoka dažnam įmonės vadovui. Lina – jau daugiau nei 10 metų padeda tokiems vadovams susigaudyti buhalterinių terminų ir skaičių pasaulyje. Moteris sukaupė didžiulę patirtį apie dažnas įmonių klaidas, kurios kartais atneša net ir labai didelių finansinių nuostolių. Lina be užuolankų papasakos apie šias galimas „skaudžiausias“ klaidas, primins apie ką dažniausiai pamirštama ir įspės kur įmonių savininkai kartais būna „nuskriaudžiami“.

 

Tipas: 

SĖKMINGŲ PARDAVIMŲ ABC – KO IŠMOKOME IŠ SAVO KLAIDŲ? Robertas Gervelis

UAB Kreiner – stogo dangų ir kitų statybinių medžiagų pardavimo įmonė, nuo 2009 m. išlaikanti pastovų įmonės augimą.  Kas svarbiausia geram pardavimui? Kokių strategijų ir taktikų laikosi įmonė, sėkmingai auganti Lietuvoje? Kaip jiems pavyksta įveikti klientų meilę „nuolaidoms ir žemiausioms kainoms“?

 

 

Tipas: 

KAIP PASIEKTI TAI, KO NORI: MITAI VERSLE IR GYVENIME. Karolis Verbliugevičius

Karolio istorija nepaprasta – būdamas vos 19-kos metų, vyras avarijos metu neteko regėjimo. Tačiau tai nesustabdė iniciatyvaus ir ambicingo vyro siekti savo tikslų. Karolis įkūrė net tris verslus, o didžiausias variklis jo gyvenime – nauji iššūkiai ir tikslai. Vyro nuomone svarbiausia suprasti, ko norime iš gyvenimo ir to aktyviai siekti. Iš kur gi jis semiasi tiek vidinės motyvacijos siekti vis naujų tikslų, o jei nepavyksta ir suklumpa - atsikelti ir vėl bandyti ir bandyti? Karolis – puikus pavyzdys, kad norintiems nėra neįveikiamų kliūčių.

 

 

Tipas: 

DIDŽIULĖ KONKURENCIJA - NE PROBLEMA. Ramutė Alechnavičiūtė

REAVITA – biuro reikmenų įmonė, kelis kartus pripažinta kaip sparčiausiai augusi Lietuvoje, nors konkurencinė aplinka yra milžiniška. Ką ši įmonė daro kitaip nei kiti? Kaip jie atrado savo konkurencinį pranašumą, kokių strategijų ir taktikų laikosi? Įmonės savininkė pasidalins savo vertinga patirtimi, kaip pasimokyti iš savo klaidų ir priimti teisingus sprendimus.

 

Tipas: 

LAIMI NE TAS, KAS NEGRIŪNA. LAIMI TAS, KAS GREIČIAUSIAI ATSIKELIA. Andrius Užkalnis

Sako, ne ūgis, o smūgis. Net ne smūgis, sako Andrius Užkalnis. Svarbu ne tai, kiek tu smūgiuoji, svarbu tai, kaip greitai grįžti į ringą, kai prasileidi vieną į galvą. Tas, kas gaišta laiką, bandydamas apsisaugoti nuo rizikos, neišvengiamai yra aplenkiamas kitų. Tobuliausias produktas bus nepavykęs, jei jis nebus įgyvendintas. Sugalvoji ir darai. Judantis visada aplenkia stovintį vietoje, darantis visada aplenkia nedarantį. Mus žudo tobulybės laukimas, svaičiojimai apie idealias aplinkybes, kurių reikia sulaukti. Aišku, kad darai klaidingus sprendimus, skubotus irgi - bet taip geriau, negu amžinai nieko nedaryti ir svarstyti apie tai, ką reikėtų daryti.

Ir dar - verslo idėjos ir jų įgyvendinimas negyvena prezentacijose. Jei jums reikia PowerPointo, ir negalite papasakoti apie idėją be skaidrių, tai tiek tos ir idėjos. Niekada netikėkite tais, kas negali išdėstyti idėjos keliais sakiniais emaile ir sako "reikia susitikti". Nėra tokių idėjų, kad jų negalėtum aprašyti trumpai. Nė viena mano sėkminga idėja (nesėkminga irgi) nebuvo išdėliota verslo plane. Žmonės arba tavim tiki, arba ne.

Tipas: 

VERSLO MITAI 2017 - trečioji smulkaus ir vidutinio verslo savininkų bei vadovų konferencija

Kviečiame į jau 3-iąją smulkaus ir vidutinio verslo savininkų bei vadovų konferenciją "VERSLO MITAI 2017". Konferencijos pagrindinis tikslas – sudaryti sąlygas vadovams pasidalinti žiniomis, kaip (ne)sėkmingai auginti bei valdyti verslą: pasisemsite idėjų iš kitų vadovų realių patirčių bei savo srities profesionalų.

Kviečiame pasiklausyti Neriaus Jasinavičiaus pranešimo pernai metų renginyje: www.amver.lt/verslomitai-sprendimas-pradeti-versla

Daugiau informacijos ir registracija: http://amver.lt/verslomitai/
Tipas: 

Puslapiai