Verslo kūrimas

Verslo kūrimas

Webinaras apie rinkodaros bei pardavimų CRM

Augantis verslas be sistemų dažnai stringa. Ypač jei suprantate, kad turėti bei auginti klientų duomenų bazę yra kiekvieno verslo turtas.

Verslo savininkams, pardavimų vadovams, rinkodaros vadovams dažnai kyla klausimai:

Tipas: 

SĖKMINGŲ PARDAVIMŲ ABC – KO IŠMOKOME IŠ SAVO KLAIDŲ? Robertas Gervelis

UAB Kreiner – stogo dangų ir kitų statybinių medžiagų pardavimo įmonė, nuo 2009 m. išlaikanti pastovų įmonės augimą.  Kas svarbiausia geram pardavimui? Kokių strategijų ir taktikų laikosi įmonė, sėkmingai auganti Lietuvoje? Kaip jiems pavyksta įveikti klientų meilę „nuolaidoms ir žemiausioms kainoms“?

 

 

Tipas: 

KAIP PASIEKTI TAI, KO NORI: MITAI VERSLE IR GYVENIME. Karolis Verbliugevičius

Karolio istorija nepaprasta – būdamas vos 19-kos metų, vyras avarijos metu neteko regėjimo. Tačiau tai nesustabdė iniciatyvaus ir ambicingo vyro siekti savo tikslų. Karolis įkūrė net tris verslus, o didžiausias variklis jo gyvenime – nauji iššūkiai ir tikslai. Vyro nuomone svarbiausia suprasti, ko norime iš gyvenimo ir to aktyviai siekti. Iš kur gi jis semiasi tiek vidinės motyvacijos siekti vis naujų tikslų, o jei nepavyksta ir suklumpa - atsikelti ir vėl bandyti ir bandyti? Karolis – puikus pavyzdys, kad norintiems nėra neįveikiamų kliūčių.

 

 

Tipas: 

DIDŽIULĖ KONKURENCIJA - NE PROBLEMA. Ramutė Alechnavičiūtė

REAVITA – biuro reikmenų įmonė, kelis kartus pripažinta kaip sparčiausiai augusi Lietuvoje, nors konkurencinė aplinka yra milžiniška. Ką ši įmonė daro kitaip nei kiti? Kaip jie atrado savo konkurencinį pranašumą, kokių strategijų ir taktikų laikosi? Įmonės savininkė pasidalins savo vertinga patirtimi, kaip pasimokyti iš savo klaidų ir priimti teisingus sprendimus.

 

Tipas: 

VERSLO MITAI 2017 - trečioji smulkaus ir vidutinio verslo savininkų bei vadovų konferencija

Kviečiame į jau 3-iąją smulkaus ir vidutinio verslo savininkų bei vadovų konferenciją "VERSLO MITAI 2017". Konferencijos pagrindinis tikslas – sudaryti sąlygas vadovams pasidalinti žiniomis, kaip (ne)sėkmingai auginti bei valdyti verslą: pasisemsite idėjų iš kitų vadovų realių patirčių bei savo srities profesionalų.

Kviečiame pasiklausyti Neriaus Jasinavičiaus pranešimo pernai metų renginyje: www.amver.lt/verslomitai-sprendimas-pradeti-versla

Daugiau informacijos ir registracija: http://amver.lt/verslomitai/
Tipas: 

Internetinis seminaras: Verslas kaip Laikrodis (Nerius Jasinavičius)

Šis internetinis seminaras skirtas smulkaus ir vidutinio verslo vadovams, kurie didžiąją dalį savo laiko atiduoda verslui, o norėtų, kad būtų kitaip.
Kviečiame registruotis į nemokamą internetinį seminarą, kuriame TOC ir LEAN metodikų ekspertas, verslo pelningumo konsultantas bei kurso „Nuo Amato prie Verslo“ autorius Nerius Jasinavičius trumpai apžvelgs, kaip užtikrinti kad verslas dirbtų Jums kaip laikrodis, o ne atvirkščiai.

Spauskite nuorodą apačioje parsisiųsti skaidres:

SKAIDRĖS

Tipas: 

Kaip gauti nemokamas ekspertų konsultacijas pasinaudojant ES parama?

VersloAkademija.lt nariams suteikiame progą susipažinti su Europos Sąjungos lėšomis finansuojamu projektu – iki 2015 m. vasario pabaigos 8-iose Lietuvos savivaldybėse vyks nemokamos ekspertų konsultacijos svarbiais verslo klausimais. Programa turėtų būti aktuali visiems, kas yra sukūrę ar dar tik žada kurti verslą.

Konsultacijas gali gauti verslo savininkai, įmonių darbuotojai bei fiziniai asmenys, kurie nori kurti verslą.

Tipas: 

VIDEO: Nemokamos konferencijos "Kaip susikurti konkurencinį pranašumą mažoms ir vidutinėms įmonėms" pranešimai

Kviečiame peržiūrėti nemokamą konferencijos, skirtos Lietuvos verslui įrašus. Renginys vyko 2013 m. spalio 23 d. Vilniuje, LITEXPO Konferencijų centre.
Vainikuojant projektą „Konkurencingumo centras“, kuriame dalyvavo per 500 Lietuvos įmonių, ekspertai pristatys projekto rezultatus – kaip Lietuvos verslui sekasi konkuruoti tarptautinėje erdvėje, kuriose srityse esame pažeidžiami ir kaip tai susiję su įmonių branda.

Pirmą kartą Lietuvoje praktiniais patarimais, kaip atskleisti savo potencialą ir pasiekti geresnių rezultatų per trumpesnį laiką su mažiau išteklių, dalinosi pasaulinio lygio pranešėjai, garsiausi Apribojimų teorijos (TOC) ekspertai, TOCICO tarptautinės sertifikavimo organizacijos nariai.

Konferencijos kalba
Anglų.

Tipas: 

WEBINARAS: N. Jasinavičius. Verslininko įpročių ugdymas

Prabėgus vasarai tūlas lipa ant svarstyklių ir vėl prisimena per Naujuosius Metus duotus pažadus mesti svorį. Tuo pat metu dažnas verslininkas ar amatininkas (plačiąja prasme) vėl su kartėliu atsisveikina su vasara, nes taip ir nespėjo normaliai paatostogauti. Neretas (kaip Jonas iš "Jonbaldos") prisimena metų pradžioje sau duotą pažadą sistematizuoti savo verslą, pereiti nuo amato prie verslo ir turėti daugiau laiko smagiems dalykams (šeimai, draugams ir t.t.)

Kas sieja visus šiuos ir daugybę kitų pažadų? Jų paprastai netesime. Pavyzdžiui, rūkome tik išgėrę arba laukiame, kol nutirps sniegas (kad galėtume rytais bėgioti) ir t.t. Bet tą aš jau rašiau metų pradžioje. Nedidelė dalis visgi įgyvendino šiuos pažadus. Tačiau dauguma atrado rimtų priežasčių, kodėl negalėjoto padaryti (aplinka kalta).

Kodėl gi neretam verslininkui irba verslui taip ir nepavyksta išaugti smulkaus verslo rūbo? Galbūt atsakymas slypi verslininko įpročiuose? Juk verslo vystymo įpročiai smarkiai skiriasi nuo gero specialisto (amatininko) įpročių.

Bet įpročius galima pakeisti. Naujausi neurologijos, psichologijos bei psichiatrijos mokslo atradimai leidžia pakankamai greitai ir sėkmingai pakeisti senuosius įpročius naujais. Jei žmonės sugeba mesti rūkyti bei atsikrato kitų priklausomybių bei negerų įpročių, suformuoti verslininko įgūdžius neturėti būti sudėtingiau.

Šia tema daugiau webinaruose 5 Kertiniai Verslo Sistematizavimo Žingsniai ir VADOVAS - įmonės apribojimas ar variklis.

Tipas: 

Konkurencingo verslo dekalogas

Nieko neperspėję iš anksto ir visai netikėtai atėjo Naujieji 2013 metai. Ta proga (nors mūsų niekas neprašė) surašėm Konkurencingo verslo dekalogą, kurį čion skelbiame su geriausiais palinkėjimais kitiems metams.

Konkurencingo verslo dekalogas*

1. Darydamas verslą siek savo įmonės tikslo - uždirbti pinigus dabar ir ateityje.

2. Nepamiršk, kad pinigai - įmonės tikslas, o žmogui tai priemonė.

3. Turėk viziją, kaip DAUG geriau už konkurentus patenkinti klientų poreikius.

4. Nuolat tobulink įmonę - puoselėk konkurencinį pranašumą.

5. Žinok savo klientų tikslus ir padėk jų pasiekti (uždirbti, sutaupyti, mėgautis, kt.).

6. Fokusuokis, nešūdeliauk: nedaryk to, kas nesvarbu.

7. Neleisk skubiems dalykams užgožti svarbių.

8. Sistematizuok verslą**, kad galėtum jį sparčiai plėtoti.

9. Netapk savo verslo apribojimu.

10. Samdyk geresnius uz save.

 

*Manote, kad kažką svarbaus praleidome? Komentaruose papildykite savo įsakymais ar taisyklėmis, kuriomis turėtų vadovautis konkurencingas verslas.

**Apie tai, kaip sistematizuoti smulkųjį verslą (t.y. kaip iš amato padaryti verslą), aš rengiu spec. kursą firmų vadovams.

Tipas: 

Puslapiai